Atölye Saatleri | Matematik Uygulama Atölyeleri | Açıklama |
---|---|---|
10.00 – 11.30 | Uzaylılarla Bir Gün Karşılaşırsak Asal Sayılarla İletişim Kurabilir miyiz? | OKUL BİLGİLENDİRME NOTU |
10 Üzeri Evren: Mikroskobik Yaşamdan Galaksilere Yolculuk | OKUL BİLGİLENDİRME NOTU | |
13.00 – 14.30 | Uzaylılarla Bir Gün Karşılaşırsak Asal Sayılarla İletişim Kurabilir miyiz? | OKUL BİLGİLENDİRME NOTU |
10 Üzeri Evren: Mikroskobik Yaşamdan Galaksilere Yolculuk | OKUL BİLGİLENDİRME NOTU |
Atölye Saatleri | Matematik Uygulama Atölyeleri | Açıklama |
---|---|---|
10.00 – 11.30 | Bir Yarım Elma: Kesirli Hikayeler Atölyesi | OKUL BİLGİLENDİRME NOTU |
Parolanı Şifrele: Sayıların İzinde Siber Dedektiflik | OKUL BİLGİLENDİRME NOTU | |
Altın Tavşanlar: Doğanın Sayısal Sırrı | ||
13.00 – 14.30 | Bir Yarım Elma: Kesirli Hikayeler Atölyesi | OKUL BİLGİLENDİRME NOTU |
Parolanı Şifrele: Sayıların İzinde Siber Dedektiflik | OKUL BİLGİLENDİRME NOTU | |
Altın Tavşanlar: Doğanın Sayısal Sırrı |
Atölye Saatleri | Matematik Uygulama Atölyeleri | Açıklama |
---|---|---|
10.00 – 11.30 | Pi’nin Peşinde: Çember Dedektifleri | OKUL BİLGİLENDİRME NOTU |
Sayıların Peşinde: Antik Zihinlerden Bugüne | OKUL BİLGİLENDİRME NOTU | |
Bir Noktaya Bağlı Yaşam: Çemberin Gizli Kimliği | ||
13.00 – 14.30 | Pi’nin Peşinde: Çember Dedektifleri | OKUL BİLGİLENDİRME NOTU |
Sayıların Peşinde: Antik Zihinlerden Bugüne | OKUL BİLGİLENDİRME NOTU | |
Bir Noktaya Bağlı Yaşam: Çemberin Gizli Kimliği |
Atölye Saatleri | Matematik Uygulama Atölyeleri | Açıklama |
---|---|---|
10.00 – 11.30 | Açının Şifresi: Evren Neden 360 Diyor? | OKUL BİLGİLENDİRME NOTU |
Katlanabilir Gelecek: Origami ile Matematiksel Tasarım | OKUL BİLGİLENDİRME NOTU | |
Kod Avcıları: Sırların Peşinde | ||
13.00 – 14.30 | Açının Şifresi: Evren Neden 360 Diyor? | OKUL BİLGİLENDİRME NOTU |
Katlanabilir Gelecek: Origami ile Matematiksel Tasarım | OKUL BİLGİLENDİRME NOTU | |
Kod Avcıları: Sırların Peşinde |